استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي
سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:استقلال نوین,عکس های رافا بنیتس, :: 22:21 ::  نويسنده : Lima

مهدي مهدوي‌کيا اعلام کرد ديگر در ميادين فوتبال حضور نخواهد داشت و تنها در صورتي که پرسپوليس به فينال جام حذفي برود با پوشيدن پيراهن پرسپوليس براي هميشه از فوتبال خداحافظي خواهد کرد.


پس از آن که با وجود آمادگي مهدوي کيا بعد از رفع مصدوميت، کادر فني پرسپوليس به کاپيتان پرسپوليس بازي نداد، در جلسه اي که بين او و يحيي گل محمدي برگزار شد، مهدوي کيا به اين جمع بندي رسيد که ديگر کادر فني پرسپوليس به او نيازي ندارد و به همين خاطر اعلام کرد ديگر در ميادين فوتبال حاضر نخواهد شد.

به گزارش ايسنا ، البته به گفته مهدوي کيا در صورتي که پرسپوليس به فينال جام حذفي صعود کند کاپيتان قرمزها براي دقايق کوتاهي با پيراهن اين تيم بازي خواهد کرد تا اين چنين با هوادارانش خداحافظي کند.

با اين حال با صحبت هاي انجام شده قرار است مهدوي کيا در تمرين ها و در کنار تيم حضور داشته باشد و با رفتار هميشگي اش کار خود را به دور از هر گونه حاشيه به پايان برساند.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان